Kiddy

Happy Birthday Little Aiman!

Happy Birthday Little Aiman!

Hujung minggu yang luar biasa, aku sangat seronok menghabiskan petang Sabtu memeriahkan birthday party anak kawan sekolah aku kt Megakidz, Midvalley. Mmg seronok! Tp aku rasa org yg bawa anak-anak lagi seronok kot sbb happy tgok anak masing2 SANGAT excited main bermcm2 benda kt dlm megakidz tu. Bila organizer panggil masuk dlm party room semua mcm lambat2 nk masuk sbb sibuk bermain itu dan ini! Bukan setakat budak-budak, mak bapa budak poun sibuk bermain panjat2 dan slide hahaha ala-ala nickelodeon tu ler hahaha.. Aku mcm nk panjat jugak tp takpelah, tahan ajelah hati yang meronta2 ni.. Hmmm tgoklah nanti bila aku dah ada anak, nak main puas2 hehehe

Hari ni juga ulangtahun pertama birthday anak seorang lagik kawan uni aku kt johor, Tuty.

To both Adam Zufar Zakuan and Aiman (err full name?) , happy birthday! Mudah-mudahan membesar jadi anak-anak yang baik dan berjaya ok! Lotsa love from me mmmuahss!

Hehehe pagi tadi gi antenatal check-up, Dr.Asmah main2 ngan her new ultrasound system dan berjaya kasi me n husband tgok the look of our little one. Bestnya… hihihi

This entry was posted in Friends & Family, Makes me happy!. Bookmark the permalink.

4 Responses to Kiddy

  1. ashka says:

    hehe bestnya. lil one nampak mcm ikut muka siapa? 😀

  2. tirokwifey says:

    ntah ek. hidung nampak mcm aku punya, terjongket sket hahaha. mcm debab jugak, yg tu tau laa ikut sape ;p

  3. Lady K says:

    haha lengkap dapat dua2 punya 😀

  4. mast says:

    harap2 semuanya selamat kek.. best dapat tgk muka bb ye.. weh, nama aiman penuh Aiman b Muhd Harris.. sekian auntie hanim.. kui kui kui

Leave a Reply

