Sway with abg Anuar

Anita Sarawak, mmg menghiburkan. Anuar Zain, mmg gila!

Di kala perempuan-perempuan itu mengerumuni Anuar Zain menanti abg Anuar yg sgt charming mencium tangan2 mereka ala-ala omputeh, suamiku di sebelah n ofismate aku di sebelahnya (kedua-duanya berkongsi nama yg sama)hanya memandang biasa. Aku kenal riak muka tu. Selalu aku lihat bila dia kena tunggu aku di Vincci KLCC (tetapi tidak di BATA Ipoh Parade). Aku tgu je n kejap lagi mmg betul… benda yg aku dah agak dia akan cakap.

 “Awak tgok muka-muka lelaki dlm dewan ni. Semua tak faham…”

Aku gelak jek. Tp semasa lagu Lelaki Ini dinyanyikan, suami merapatkan kerusi n merangkul pinggangku agar kami rapat. Nyamannya saat itu. Seperti Anuar Zain menyanyi khas untuk kami. Kami turut menyanyi bersama, tp perlahan saja. Takut juga kalau kena baling dgn sudu atau garfu dari org sekeliling hihihi ;p

Oh ye, aku menang lucky draw (dpt rice cooker (lagi) hihihi).

Tp yg lagik best, tirok&wifey won the best dressed couple (hihihi). There were 4 couples and we need to do something on the stage.  Didn’t know what to do, we put up a break-dance turned stupid robotic moves (cannot call it a dance, so horrible!) and that  stupid 10 seconds did actually put awesome 500bucks into our pocket. Thanks Serena C! hihihi not bad huh ;p

This entry was posted in Day by day. Bookmark the permalink.

5 Responses to Sway with abg Anuar

  1. d says:

    hehehe..ntahapa2 la korang nih..:p

  2. ashka says:

    sweet!

    wey, gambar best dressed couple tengah buat the robotic moves ada tak? lagi best kalau ada video! hehehehe nak tengok. bestnya~

  3. tirokwifey says:

    kak d > mmg ntahapehape ;p

    nad > besok aku upload gambo. gambo takde. Gambo adik aku tebiat ber-sway ngan anuar pun ada ;p

  4. tirokwifey says:

    nad > gambo ada. video yg takde. silap plak ;p

  5. Lady K says:

    hohoh lawak gila korang ni.. mmg ntahapetah 😛

Leave a Reply

