Perempuan itu

Aku tak kenal dia. Hanya seorang lagi manusia asing yang muncul sebagai watak pembantu dalam cerita hidup aku. Hanya melihat dia sedang berjalan dengan rakan di tepi jalan itu di luar kereta ku, wajah dia yang basah dengan senyuman yang manis dan sopan membuat pagi aku sangat indah dan ceria. Inspirasi untuk aku senyum sepanjang hari ini 😉

Ya, sangat basah dengan senyuman yang manis.

This entry was posted in Jalan Semarak, Makes me happy!. Bookmark the permalink.

2 Responses to Perempuan itu

  1. Lady K says:

    Baru nak kata ‘akukah itu’ tapi since kau ckp tak kenal obviously bkn aku lah kan? 😛

    Flickr kau harini mcm featuring aku je hahahahaa

  2. tirokwifey says:

    lawak lah ko ni kami-rappers-yo ;p

    tp betulla, ko punya senyum really light-up the room huahuahua sgt meriah

    oops sorry, aku terpaksa abeskan upload gambar2 kawen aku. Nanti kecik plak hati photog2 aku hehehe. So, sehari jek lah yek aku feature ko kt sini thihihi

Leave a Reply

