Pain..

Korang dulu masa kecik2 kalo mak kata suh duk umah jgn bejalan merayau-rayau, korang patuh ke? Aku tak pun. Tapi balik mmg sedap le kena libas dgn apa2 yg patut.

Pasal tu le aku bengang bila org marah Jazimin kata dia biorkan anak dia kuar sendirian. Budak umur 8 tahun, pahtu depan umah pulak ada pasar malam, weii mana tahan tak pegi. Aku tau laa, aku penah kecik.

Nurin jazlin. Budak perempuan yg sangat comel. Aku suka tgok wajah dia. Ada manis+garang+pemalu.

Dan aku sgt teringin nk tgok makhluk yg berbangga buat apa yg dia dah buat kat adik nurin jazlin. Bangga betul dia letak beg tu kt tmpt senang org jumpa.

Apa yg aku bayangkan tntg ‘org sakit’ ni ialah dia lelaki, kurus, usia 30-an, tinggal sekitar kl jek n rasa hati aku kata dia duk dekat dgn umah nurin jugak. Aku bayangkan dia pun sibuk-sibuk jugak kt rumah nurin dgn orang ramai time jenazah di bawa pulang untuk puaskan hati dia tgok wajah remuk redam parents nurin jazlin. Dia ni tak gila tp mmg penjenayah n happy dgn pencapaian dia terhadap kes nurin ni.

Subhanallah! aku harap ko panjang umur dan tak mati kena langgar dgn treler dulu sebelum polis dpt tangkap ko n dibicarakan. Aku harap masa ko dibicarakan tuh nanti ada ramai penembak curi yg tembak ko tp sipi kena tangan or mata or kaki or kepala tp ko tak mati. Pahtu ko disabitkan bersalah masuk penjara. Pahtu dalam penjara semua banduan dlm tuh buat balik kt ko mcm yg ko buat kt adik nurin jazlin tp ko tak mati. Hari-hari diorang balas kt ko sampai ko merayu-rayu mintak maaf kt parents nurin mintak maaf. Ko happy kan tgok adik nurin meraung hari tu? Aku simpati dgn ko. Tp aku tetap doakan umur ko panjang.

Budak tu mmg ke syurga, ko? Tuhan je la yg tau..

Al-Fatihah buat adik Nurin Jazlin dan mangsa2 kezaliman manusia seperti ini..

Inside the sick mind of a child rapist
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/sundaysun/news/tm_headline=inside-the-sick-mind-of-a-child-rapist&method=full&objectid=17973728&siteid=50081-name_page.html

Kenya: Twisted Mind of a Rapist
http://allafrica.com/stories/200709100459.html

Karla Homolka – Child Rapist, Torturer and Killer
http://crime.about.com/od/murder/p/homolka.htm
 

Advertisements
This entry was posted in Unforgettable. Bookmark the permalink.

One Response to Pain..

  1. tirok says:

    What u give u get back kata Scorpion. Dengar kata polis dah kenalpasti identiti suspek. Only time will tell. Al- Fatihah..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s